Στις 12 & 13 Ιουνίου 2018, διοργανώθηκαν με μεγάλη επιτυχία τεχνικά σεμινάρια στο κατάστημα της ΕΛΤΡΕΚΚΑ στην Πάτρα.
Στις 12 Ιουνίου στο σεμινάριο με θέμα Υβριδικά οχήματα - Diagnostics over Internet Protocol συμμετείχαν 40 άτομα και αναλύθηκαν τα θέματα:
- Βασικές αρχές λειτουργίας υβριδικών οχημάτων
- Ασφάλεια εργασίας σε υβριδικά οχήματα
- Υβριδικό σύστημα Toyota
- Νέες μέθοδοι διάγνωσης / νέα πρωτόκολλα επικοινωνίας
- Ειδικός εξοπλισμός συνεργείων με συμβατότητα DoIP
Στις 13 Ιουνίου στο σεμινάριο με θέμα “Παλμογράφος” η συμμετοχή των ατόμων ήταν αντίστοιχη και αναλύθηκαν τα θέματα:
- Αρχές λειτουργίας / Βασικές γνώσεις / Οφέλη χρήσης παλμογράφου
- Μέθοδοι διάγνωσης προβλημάτων με παλμογράφο
- Πρακτική εξάσκηση
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |



